Sunday 30 May 2010

JOURNEY TO...... REUNION SMK 1988 - 1992...PART 1!!!!!!

Semalam aku pergi ke KL untuk berjumpa sahabat lama Sekolah Menengah Kamunting, Perak. Tempat Pertemuan kami di Restoran NZ Garden Cafe di Jalan Ampang, KL. Seramai 7 orang datang (ingat ramai lah...tapi biasalah...ada hal masing masing)....Helmi, Adha, Zahurim, Ekin, Yusnizal, Mohsin dan aku sendiri....bayangkan dari pukul 8 malam hingga 5 pagi banyak cerita lama masa sekolah kami sembangkan...gelak ketawa jangan cerita lah....sejarah lama kami masa beli kaset cetak rompak kat pasar malam masa muzik ROCK tengah panas sehingga hal kami kat sekolah....kekadang terfikir jugak....kalaulah dapat di undurkan masa....nak aje aku balik ke zaman aku di Kamunting....banyak kenangan semasa sekolah di sana....apa pun aku berterima kasih pada FACEBOOK kerana dapat temukan aku dengan kawan kawan lama aku....
Aku dengan Yusnizal
Helmi, Aku dan Yusnizal
Helmi macam waiter tengah melayan karenah Aku. Zahurim hanya ketawa melihat gelagat kami
2 Bujang (Helmi dan Aku ) bersama 3 Suami bakal tidur luar sebab lambat balik (Zahurim,Adha dan Yusnizal..hehhehe)

THE JOURNEY CONTINUE..............

No comments:

Post a Comment