Saturday 8 January 2011

JOURNEY TO UYA! DISTRO!!!!!!

Pada 8 hb yang lalu, aku berpeluang mengunjungi UYA! Distro yang terletak di SS15, itupun dengan bantuan sahabat Facebook, Raja Aidy Amin. Aku sampai dengan menaiki motor bersama Raja Aidy. Kedai UYA! Distro ni kepunyaan Fathul, ala.... vocalist Infectious Maggots tuuu.....heheheh...

UYA! Distro terletak di atas Station 1 Cafe....jangan keliru lak...

ada kain rentang UYA!...

NOW OPEN...

Barangan yang dijual sini...
Pintu masuk...ada 2 grill...macam penjara lak aku rasa..hehehe..

Gambar Metallica inspired Chuck Taylor menyambut kedatangan aku..

Cermin di tangga, agak serabut boleh sikat disini....

ma pren, sleepy as always...hehehehe...

Baju bundle terpilih...

baju army pun ada....

Baju rock band dan kasut dibawahnya..


Alamak....Life After Death.....bila aku tanya harga...RM200...berpeluh jap...

Baju Marvel Comic....macam rare aje...




Semasa aku tengah belek belek, aku tertarik dengan t shirt Jimi Hendrix, aku pun ambil dan terus membayarnya....dan ada baju yang aku dah aim nak beli..kena tunggu budget nanti...


Raja Aidy bersama tuan kedai..

Aku le tu....dengan Fathul...

suasana kedai UYA! Distro..


Buku indie....

Album demo....boleh didapati di sini...


kepada sesiapa minat Star Wars, boleh kunjung di sini....

Tuan kedai sedang sibuk...amik gambar curik..hehehe

Batman, Hot Wheel, komik pun ada....

Barangan Hot Wheel..

Alamat kedai....pada sesiapa tak tahu tu...:
UYA! Distro
No. 26, Tingkat 1,
Jalan SS 15/8B,
47500 Subang Jaya,
Selangor, Malaysia

THE JOURNEY CONTINUE.................

No comments:

Post a Comment