Thursday 28 April 2011

BERITA MENGEJUTKAN!!!!!!


Ghani Bin Musa
9 May 1936 - 28 April 2011

    Pada hari Khamis yang lalu ( 28 April ), aku terima panggilan dari sepupu aku Mazrizal mengatakan Pak Long aku, Cik Roni (Ghani) telah kembali ke Rahmatullah. Aku terkejut mendengarnya sebab aku tengok arwah sihat walafiat masa aku kat Kelantan tempoh hari. Tapi aku tak boleh nak kata apa, sebab ini semua takdir Ilahi, aku tak sempat nak tengok arwah sebab tiba kat Tanah Merah hampir 12 malam! Jenazah dikebumikan selepas Isyak. Apapun aku ucapkan takziah kepada mak saudara aku, Mek aka Azizah, Kak Yah (Rokiah), Kak Mah (Rahimah), Abe Mi (Azmi) dan Na (Roslina)..Al Fatihah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم

ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـٰلَمِين
ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم
مَـٰلِكِ يَوْمِ ٱلدِّين
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
ٱهْدِنَا ٱلصِّرَ ٰط ٱلْمُسْتَقِيمَ
صِرَ ٰطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ
ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ ٱلضَّاۤلِّينَ 

No comments:

Post a Comment