Saturday 19 April 2014

KISAH 19 APRIL - UPGRADE!!!!!!

lens 12-24mm tu aku skip... larik budget!!!

   Mungkin korang perasan kenapa lama aku tak upload gambar macam selalu dalam blog ni... gambar sebelum pun pakai kamera orang. Kamera D200, lens 18-70mm dan flash SB800 sudah aku jual atas sebab nak upgrade ke D300 dan SB700. lens mungkin cari 18-105mm..senang sikit.. malas nak pakai banyak..lagipun aku bukan buat ambil event atau wedding.... so... stick to basic sudah... apapun layan.


THE JOURNEY CONTINUE......

10 comments:

  1. Terbaik..set tu pun dah bape rm dah lebur tu..hehe

    ReplyDelete
  2. this is passion..
    nanti ada rezeki boleh beli zoom yang panjang tu...haha

    ReplyDelete
  3. tahniah!!!

    aku ambik gambar blog pakai nokia 3310 ajer...heheh...

    ReplyDelete
  4. aku serupa macam bro berteromber hehehe

    ReplyDelete