Monday 18 August 2014

KISAH 18 OGOS - MANUSIA BIASA!!!!!!

Gambar cedok dari FB kawan....


MANUSIA BIASA - STRANGER EYES
Aku insan biasa
Tak punya apa apa
Hanya ada pemberiannya

Biarpun aku dihina
Dengan sedemikian rupa
Namun aku tetap bahagia

Kini aku masih mencari
Namun aku tidak temui
Insan sepertiku harus mengetahui
Bahawa dunia ini tak memerlui

Kini aku masih tetap begini
Tak punya apa yang ku banggai
Bersyukurlah aku pada yang maha Esa
Kurniakan aku manusia biasa


THE JOURNEY CONTINUE......

6 comments:

  1. Wahhh klassik. Dalam banyak2 band spore yang involved ni style nye life rekod mix bands cassette, aku suka sangat kat TZ.

    Tu jam, ambik kertas pass kat kawan yang tahu lirik lagu ni, nanti dia dah tulis nanti nyanyi la dalam kelas...cinta kasih dan sayang....haha

    ReplyDelete
  2. hampir terlupa pasal kompilasi album ni..band TZ tu memang aku ingat sangat la..banyak dulu eh album kompilasi rock banyak eh..hikayat rok la,batu batu perjuangan la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak album kompilasi.. dan ada band tak sempat buat full album

      Delete
  3. tak follow ni...tau takat Clash Of The Bands ajer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. album ni lagu semua best... sayang kaset jadi pusaka kawan

      Delete