Monday 19 October 2015

KISAH 19 OKTOBER - CASSETTE STORE DAY 2015!!!!!


          Pada 17 Oktober yang lepas, Cassette Store Day berlangsung di Campbell Complex, Kuala Lumpur. Aku tiba hampir pukul 12 tengah hari dan aku pun ada jual kaset aku ( dari dibuang baik jual, kan ? ) Aku tumpang barang aku kat meja abang Man Assault  , lepas letak aku pun survey barang kat situ, kot berkenan ( dapat satu pun ...itu pun band lama ). lepas pusing pusing, jumpa kawan group Liverpool Metalheads Supporter Federation ( bang berteromber dan Adi jangan marah ). Oh ye... aku sempat bejumpa bro PC kOKak, itupun dia tegur aku... aku blur jap... hahaha... terima kasih sebab tegur.. kalau tak.. sampai sudah tak perasan. Aku balik pada pukul 7 petang dan lepak kat Lotus layan BPL.... apapun layan :


Suasana dalam Campbell


Liverpool Metalheads Supporter Federation!


THE JOURNEY CONTINUE......

11 comments:

  1. Steady!!!...

    tahniah lah dapat Rani ehh...Jurgen Kulup....hahaha...

    ReplyDelete
  2. Adehh...aku lusa baru nak ke sana...

    ReplyDelete
  3. Sabtu malam tu baru teringat pasal hari kaset ni..rugi tak pegi.pasal haritu sibuk teman member dari langkawi gi amcorp dia nak shoping vinyl

    ReplyDelete
  4. meriah hari tu, semua sempoi... aku tegok2 jap pastu nak jumpa bro balik tegok bro dh takde tak sempat nak bergambo... bukan senang nk jumpe... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la...tak apa lain kali jumpa ...Insya Allah

      Delete
  5. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete