Tuesday, 28 June 2011

JOURNEY TO...... REUNION SMK 1988 - 1992...PART 2!!!!!!


       Pada 25 hb June yang lalu, aku berpeluang bertemu dengan kawan Sekolah Menengah Kamunting di Hailam Kopitiam, Seksyen 7, Shah Alam (selalu tak dapat hadir atas sebab yang tak dapat di elakkan) dan menariknya kali ini kami berpeluang berjumpa kawan yang kenalkan kami irama ROCK,METAL semasa sekolah dulu iaitu Ahmed Nazrin.
Azam dan Zahurim
Adanan dan Azam (tangan laju..)


Sempat BerFB tuuu...
     Tak lama kemudian baru muncul si Ahmed Nazrin....slang Penang dia masih pekat macam dulu dan lawak dia.....aduii....tak kering gusi kami ketawa mendengar cerita dia...sambil tu aku sempat refresh kepala dia dengan layan lagu ROCKAPAK seperti MAY, SYJ, ROCKERS dan lain lain....

Sessi Serius....

Semua terpegun dengar cerita Nazrin..hehehhe
    Ahmed Nazrin ada cerita semasa dia kat sini, dia asyik keluar lepak sorang sorang kat kedai kopi, sebab tak ada kawan sekepala dan sampai tuan punya kedai kenal dia...dan dia berterima kasih kat FB sebab dapat berhubung dengan kawan kawan lama...aku setuju dengan pendapat dia....HAIL NAZRIN!!!!
Hampeh.....kena buat YUN NAM nih.....
The person who introduce us ROCK,METAL
Layan teh......sambil senyum...
Adanan : boleh caya ke cerita mamat ni?
Azam : senyum sebab terkena...heheheh


   Banyak cerita lawak berlaku semasa sekolah dulu dan part yang tak boleh aku ingat ..
                                           " ha..aku kenai hang Faizal...."
                                           " punya lama hang borak baru nak kenai aku? "
                                           " aku ingat ingat lupa...nak tanya takut kena gelak..."
                                           " Hampeh!! "
Aku : tengah bayangkan cerita lama di sekolah...heheheh

Layan mata jap...
    Kami lepak kat situ sampai kedai Hailam Kopitiam tutup (dah dekat 1am!) dan lepas ni Ahmed Nazrin akan lepak dengan diorang tiap minggu la....aku aje belum tentu....komitmen kerja dan lain lain..isk!

    Apapun terima kasih kepada Zahurim kerana tumpangkan aku tidur di rumah dia sehari (tidur apa..terbabit overnight layan Maharaja Lawak ...isk!)dan semua kawan kawan Sekolah Menengah Kamunting....tak lupa jugak Hailam Kopitiam yang tunggu kami sampai tutup...hehehehhehehe!


THE JOURNEY CONTINUE.................

2 comments:

  1. rindu pulak rasa nak melepak, tapi...

    ReplyDelete
  2. tak apa...ada masa nanti...lepak lelama...

    ReplyDelete