Monday 13 June 2011

PETANG AHAD YANG MULIA!!!!!!

Photobucket

     Petang semalam punyalah boring, tak tahu nak buat apa. Nak layan internet selalu pun kadang ada time bosan, memang sehari tak open...so aku pun bawak NIKON D80 aku bawa pergi ambil gambar di pantai Port Dickson....kira ok la orang pun dah balik cuti sekolah....lengang sikit...tak ada lah orang tuduh kita SKODENG.....heheheh...
   
     Sampai kat Pantai dekat hampir 6 petang [ kes layan boring dalam bilik (membuta @ tidur..hehehe..) ] aku pun ambil gambar matahari terbenam dengan menggunakan Lens 18-55 mm VR......so...aku kongsikan gambar ini untuk tatapan semua.......

Photobucket
Indahnya ciptaan Allah SWT...

Photobucket


Photobucket


Photobucket

     Aku lepak kat pantai sampai matahari terbenam....lepas itu aku balik rumah dan malamnya aku lepak Benteng Malam di pekan Port Dickson sampai 11 malam....!!!

No comments:

Post a Comment