Thursday 15 March 2012

PESTA MUDA MUDI ( HARI KEDUA )!!!!!!


           Dah lama tak update... kerja cover member selama 4 hari... letih oooooo.... ok lah tanpa membuang masa , kali ini aku amik gambar event pada 11 Mac yang lalu. Band yang perform malam tu ialah Curve The Bullet :




   Gambar aku tak amik banyak pada mulanya.. kes terbawak lens 18-70mm.. selalu aku bawak 55-300mm... so gambar kali ni agak jauh skit... band kedua, Faulty Dress :




        Semasa band The Xtrotoyz perform, aku terus naik stage untuk slamdance amik gambar jarak dekat....



undilah kami...




   ....dan band terakhir L.I.A.R ( liar ke penipu?? hahahaha ampun geng.. ) :












 Minggu depan, aku nak amik gambar event belah petang pulak, nak cuba ambik gambar ..harap gambar ok lah......almaklumlah... aku ni amatur.....hahahahah..... apapun layan....

THE JOURNEY CONTINUE......

No comments:

Post a Comment