Thursday 12 April 2012

KISAH 12 APRIL!!!!!!


     Hari ni kita belajar cerita pasal Tsunami. Pada mulanya aku tak amik port semua ni sehingga aku terbaca status kawan dalam Facebook. Ada gegaran di utara dan KL sampai yang tinggal rumah pangsa apartment terasa goyang inul , jadi aku pun check dalam NST :

sumber NST

      Aku tengok Port Dickson ada termasuk kawasan ramalan tsunami. Apa lagi aku pun call mak aku kat Tampin pasal hal ni dan jugak kawan kawan yang ada sekitar PD dan dalam Facebook. Lepas pukul 8 malam aku pun pergi ke Benteng Malam, port lepak layan Teh Halia, sempat snap satu gambar :


   Aku tengok laut masih macam selalu dan selepas pukul 10 malam, amaran tersebut ditarik balik. Alhamdullillah. Kadang aku terfikir baru amaran kita dah mengelabah, macam mana Kiamat esok agak sempat ke kita nak bertaubat? Aku tulis ni bukan nak kenakan sesiapa, Aku tujukan pada aku jugak, manusia mana  perfect ada saja salah dan silap. Apapun aku masih tak tidur lagi ni. Jam menunjukkan pukul 1.14 pagi. Harap tak ada apa apa berlaku. Manalah tahukan........

THE JOURNEY CONTINUE......

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete