Wednesday 20 June 2012

KISAH 20 JUN!!!!!!

cedok kat sini
      
         Semalam aku pergi ke Klinik Swasta sebab batuk dan sakit leher. Selepas aku terangkan masalah kesihatan aku kat doktor, dia pun amik tekanan darah aku..... 172/122!!!!! aduii...aku suspect kena darah tinggi dan kena pergi ke Hospital Kerajaan untuk follow up...dan hari ni aku pergi ke makmal untuk amik darah, harap penyakit ini sementara sebab aku stress kerja minggu lalu pasal kawan aku masuk Hospital pasal batu karang.......tapi tak boleh cakap, mak aku ada darah tinggi dan arwah ayah aku ada kencing manis dan jantung....aduiiii!!!!!!

THE JOURNEY CONTINUE

6 comments:

  1. family genetik.....like me...

    ReplyDelete
  2. tinggi tu bro... tekanan kat bawah tu yang penting.. bawah tinggi tanda masalah dalaman..seperti kolestrol or tyroid. kalau atas tinggi tu masalah luar seperti penat or kurang tidur

    p makan fish oil bro hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. scott emolsion utk noob bro hehehehe ngko punys level ni mcm nak masuk intermediate tu heheheh mungkin ada kaitan ngan faktor pemakanan kita kot

      Delete
    2. betul tu...makan punya hal la nih

      Delete