Wednesday 11 July 2012

BLAST OF THE WAR - PART 1!!!!!!


      Pada 7 Julai yang lalu, Aku pergi ke gig Blast Of The War yang bertempat di KL Live. Aku gerak dekat pukul 11 pagi dan sampai ke sana pukul 12 tengah hari. Mulanya aku ke Pertama dan Campbell nak carik tiket tapi hampa, aku pun terus ke KL Live dan nasib menyebelahi aku. Aku berjumpa dengan organiser dia sendiri, Rafiz Azuan dan dapat tiket kat dia. Lepas tu aku merayau satu Malaya KL sementara tunggu bermulanya gig tersebut.

     Aku tiba ke KL Live dekat pukul 3 dan sempat melihat diorang rehearsal :







      Sepatutnya gig bermula pada pukul 4 petang tapi terpaksa mula pada pukul 7 malam atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan ( masalah teknikal ) dan band yang pertama perform ialah LOGAM, band dari Johor :














     bersambung.......

THE JOURNEY CONTINUE......

No comments:

Post a Comment