Wednesday 15 August 2012

KISAH 15 OGOS!!!!!!



       72 jam lagi kita akan menyambut Aidil Fitri, mana yang belum buat persiapan raya masih sempat lagi. Aku pulak baju melayu 18 helai dan sehelai seluar jeans dah cukup. Baju macam biasa beli kat bundle sebab aku selesa pakai baju macam tu... kalau beli baju kat kedai tapi tak menepati selera aku, kompom jadi tukun dalam almari tu....hehehehe. Kepada sesiapa pembaca blog ni yang nak pulang ke kampung halaman, sila servis kereta, check angin tayar dan apa apa yang berkaitan dengan kereta supaya tak terkandas di pertengahan jalan. Aku harapkan korang semua pulang dengan selamat. Aku dan keluarga aku akan pulang ke Kuala Kangsar pada raya pertama, kalau berjumpa kat sana nanti jangan lupa kasi duit raya kat aku ni bertegur sapa, mana la tahu kan? Apapun layannnzzzz.............

THE JOURNEY CONTINUE......

4 comments: