Sunday 28 October 2012

KISAH 28 OKTOBER!!!!!!



     Hari ni aku berjalan mencari rumah, tak kiralah kalau ada yang untuk disewa dan dijual kerana nak bawak isteri aku tinggal bersama dengan aku di PD...Rindu banget ooooo . Setelah aku selesai mencari, aku lepak di Benteng Malam dan megambil gambar di waktu petang dan malam... Kamera macam biasa D200 dan lens 18-70mm :






  Selesai aku amuk amik gambar di Benteng Malam, aku pun balik ke rumah..... apapun layanzz

THE JOURNEY CONTINUE......

12 comments:

  1. seriously memang tak best la berjauhan dengan orang rumah especially kalo baru kawen...huhu sedih..gua faham bro

    ReplyDelete
  2. nice pics beb.
    dan " amik gambar ". Jauh jugak la 250KM gitu eh, tapi style melayu sama.
    Amik gamba. Dah amik gamba? dah...

    ReplyDelete
  3. ..Nice pic bro..You better put it a little bit more...

    ReplyDelete
  4. Gambar malam tu pakai tripod ke? Atau tangan memang stabil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa ambil gambar tengah duduk, tu yang nampak stabil tu

      Delete