Wednesday 30 November 2011

TWISTIES!!!!!!



           Korang mesti heran .. apesal lak aku letak gambar Twisties kat atas tu.... Apa?? Aku Duta Twisties?? Ditaja Twisties? lagi la bukan....tapi kalaulah betul diorang taja....nak ke aku pakai baju Twisties, kereta bersticker Twisties?? hahhaha...mengarut!!

           Sebenarnya inilah makanan harian ( bukan Ruji.. harus diingat!! ) aku ketika lepak kat rumah bila malam tak kiralah tengok TV ke, layan FB ke sampai mak aku dah faham...asal keluar malam aje beli Twisties....hehehe.. Paling best bila ada anak anak buah aku.... dari kena pow....aku beli kat diorang sorang satu!....hahahha....selamat  Twisties aku......

2 comments:

  1. kuaci pun sedap bila layan TV..tapi kalau depan PC...terkial kial jugak nak makan...heheheh

    ReplyDelete