Monday 5 December 2011

TAKZIAH UNTUK KELUARGA SAHABAT!!!!!!


        Baru baru ni aku ada terbaca status dari seorang kawan dalam FB memberitahu kawan kami semasa kerja di KLIA telah kembali ke Rahmatullah akibat sakit jantung. Aku hanya mampu mengucap panjang kerana arwah meninggal dalam usia 38 tahun, tua 2 tahun dari aku dan anak arwah yang sulung baru ambil UPSR tahun ni. Kes yang macam ni yang membuat aku terfikir bila pulak masa aku. Masih sempat ke aku untuk berumah tangga? isk! Alfatihah untuk arwah Wan Muhamad Asri ( 7 April 1973 - 1 Disember 2011 ) :

Last post dari arwah


بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم

ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـٰلَمِين
ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم
مَـٰلِكِ يَوْمِ ٱلدِّين
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
ٱهْدِنَا ٱلصِّرَ ٰط ٱلْمُسْتَقِيم
صِرَ ٰطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ
ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ ٱلضَّاۤلِّينَ

THE JOURNEY CONTINUE......

No comments:

Post a Comment