Friday 16 December 2011

HARI JATUH SEDUNIA!!!!!!

culik dari Google....tak boleh belah!!!!!!
     Pagi tadi masa aku nak keluar pergi kerja, aku telah terlanggar meja kecik kat ruang tamu. Mulanya aku nak ke tingkap tengok cuaca, terlupa pulak ada meja kat situ. Aku pulak dengan selamber badak jalan menonong dan akhirnya aku tergolek kat situ...sakitnya hanya Allah saja yang tahu, mak aku boleh gelak dan berkata :

                mak - " apa dosa meja tu dengan kau? "

                aku - ( menahan sakit ).....


   Semasa aku sedang kerja, aku bangun dari kerusi aku, aku pergi ke mesin photostat, selepas photostat ada orang tegur aku, aku jawablah sambil duduk dan sekali lagi....aku terduduk atas lantai....... Mamat yang tegur aku lagi best dia cakap


               mamat - " sejak bila ko gaduh dengan kerusi ko tu? HAHAHAHHAHAH "

                 aku - " Bangang...yang ko tak cakap kerusi aku dah beralih apesal? ggrrrrrr "

Moral : tiada moral disini....siap ko... kalau ko jatuh aku pastikan aku update dalam wall ko kat FB siap gambar sekali....huahahahahahaadoiiii....sakit punggung ...isk!

2 comments:

  1. meja tu yang buta makk :D

    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/aku-hanya-mahu-kamoooooo.html

    ReplyDelete
  2. hahahaha.....terima kasih kerana sudi komen blog yang tak popular nih

    ReplyDelete