Saturday 22 September 2012

KISAH 22 SEPTEMBER!!!!!!

saja letak.... kes layout dah tukar!!!! isk!!

        Hari ni baru aku perasan Blogger dah tukar rupanya....ceh!!!!!! patutlah tulisan aku makin kecik dan ada orang kata tak nampak!! ( member kerja aku le.... kes lupa bawak spek ....kesiankan dia...kasi BESAR skit...hehehehe... AMMMMPPPUUNNN!!!!!! ). Oh ye....aku kerja hari ni Bangla dan Nepal mogok lapar..... harap faham faham la...time free boleh la update blog sekejap....tak lama pun ...janji siap satu post...sambil update buat Year End Sale Closing kat ofis aku. Harap auditer tak bagi masalah kat aku Isnin ni...... apapun layannnzzzzz

THE JOURNEY CONTINUE......

2 comments:

  1. ada sesetengah member blogger rasa kurang selesa dgn interface terbaru blogspot ni,tapi bagi aku,oleh krn dah membiasakan diri dgn perubahan ni semenjak beberapa bulan yg lalu,so x jadi masalah la rasanya.malahan aku rasa lebih user friendly

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....pulak dah....kena ikut peredaran zaman nampaknya

      Delete