Sunday, 10 March 2013

KISAH 10 MAC - BLOG TAK LEH MASUK!!!!!!


   Hari dan semalam ( dah macam tajuk lagu J Mizan lak ) aku tak leh masuk dalam blog aku sendiri menggunakan Google Chrome . Aku dah cuba banyak kali.... ingatkan kena hack atau malware tapi bila aku guna Mozilla Firefox ok pulak... korang pernah kena macam ni tak?? atau Google nak kenakan aku... almaklumlah.... blog tak popular....hehehhehe

THE JOURNEY CONTINUE......

8 comments:

  1. Gua pun selalu ak bro, tapi kejap jer tu...wei bukan blog lu pun popular ker?haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... mana ada... follower tak sampai 100...sedih...huhuhu

      Delete
  2. Aku biasa log in guna chrome ni ok je bro..kadang cookies kot,biskut banyak sangat tu mkn tak abes..heheh

    ReplyDelete
  3. walah, mungkin buat backlinks aja,
    seperti yang aku lakuin di blog kucing aku ini...

    ReplyDelete