Monday, 11 March 2013

KISAH 11 MAC - 11 MARCHING ON!!!!!!


   Hari ni genap 18 38 tahun umur aku.... kejap masa berlalu..... Apapun aku harap tahun ni sebaik tahun tahun yang lepas dan terima kasih kerana sudi singgah ke blog yang kurang popular ni... heheheheheh.....

THE JOURNEY CONTINUE......

15 comments:

  1. jgn target nak jd blog popular bro, targetlah jd blog yg meriah... yg penting setiap entri ada pengomen (wlupun di kalangan rakan2 bloggers je)

    btw, hepi besday... xlama lg blh join kelab mcm berteromber :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit...apa petik nama aku ni...

      btw...selamat hari jadi...semoga cepat2 dapat baby...

      Delete
    2. heheheh... betul jugak... meriah lagi best...terima kasih....

      Delete
  2. Selamat hari kelahiran bro..moga di panjangkan umur,di murahkan rezeki dan berbahagia hingga ke anak cucu..

    ReplyDelete
  3. Hepi bufday!!! Semoga dimurahkan rezeki , dipanjangkan usia...
    dan diberikan baby yg sihat & comei cam Mummy nyer...hik..hikk...

    ReplyDelete
  4. u do a blog for your own satisfaction..
    and seriously this blog has photos of your local scene that is priceless for future references.

    happy birthday.

    ReplyDelete
  5. U r the best bro! X penting la jadi popular bro, yg penting dah ada rakan2 blogger yg selalu singgah blog lu...betul kata Ijau tu...anyway selamat hari jadi bro! Moga murah rezeki selalu...

    ReplyDelete
  6. selamat 38!

    stay rock n steady!

    ReplyDelete