Sunday 12 December 2010

JOURNEY TO FALLEN HEROES GIG!!!!!!

Pada 11 December yang lalu aku berpeluang pergi ke FALLEN HEROES yang bertempat di One Cafe. Aku pergi seorang dari PD sampai kerumah Raja Aidy Amin, sahabat yang aku kenal dari Skype. Aku sampai rumah dia pada pukul 8am (pagi tu!!). di situ aku berkenalan dengan sahabat Raja Aidy, Ahad Farick, seorang jurugambar bebas

Kat rumah Raja Aidy

Selepas Maghrib, kami pun bergerak ke stesen keretapi Setia Raja dengan berjalan kaki.....

Raja Aidy dan Ahad Farick tengah layan blues.....

Dah macam couple lak aku tengok dari belakang....heheheh

Ahad Farick : aku bercakap sorang daa...mamat sebelah tengah layan SMS lak...

Wajah bersinar Raja Aidy

Komuter pun tiba sejam kemudian.....

Kasut Croc Ahad Farick...

Raja Aidy masih dengan SMSnya..awek kot?


Akhirnya kami pun sampai ke stesen Bank Negara....

Stesen Bank Negara

Kami pun berjalan kaki dari Stesen Bank Negara ke One Cafe.......

Jalan Raja Laut di malam hari..

The legendary Pertama Kompleks...

Raja Aidy : manolak lighter den nih??

The mysterious Ahad Farick....

Ahad Farick : mana drebar aku nih??

Kamilah raja jalanraya...hahahahha...

Ahad Farick berposing....gaya model gitu...hehehhe

Akhirnya kami tiba di One Cafe setengah jam kemudian.....

Raja Aidy berjumpa kawan lama...

Sekitar One Cafe....kelihatan Andy Flop Poppy dan salah seorang anggota Infectious Maggots

Servis bertukar tangan....turn Ahad Farick melayan SMS...heheheh



Sham The Hammer.....dah macam student lak.....

Metallan...macam dahaga yeop??

Melayan ape tu yeop..serius muka???

Ahad Farick mencari mangsa untuk dijadikan bahan

Mari makan malam.....aku puasa....heheheh


Suasana di One Cafe...


Sham The Hammer tengah survey bakal isteri..heheheh

Samapai kat luar Ahad Farick 'dating' dengan awek SMSnya....hehehhe


Spiral Kinetic Circus in action!!!

Frontman SKC, Fathul


Supporter sama SKC perform..boleh tahan!!!






Sebaik sahaja band hardcore tu selesai perform......saat yang aku nantikan.....band legend (bagi aku)......INFECTIOUS MAGGOTS!!!!!

Shapecharger satu!!!!!


Frontman Infectious Maggots, Fathul......lagi.....heheheh

Lan Bye....


Dah mula pakai 2 mic.....Ripley's Believe it or not!!!

Sambutan boleh tahan...ada otai siap banging kat depan stage...tapi aku tak amik gambar...nanti aku pun terbabit banging...hehehehh



Lan Bye backing vocal ke??


Selepas selesai Infectious Maggots...aku berjumpa dengan salah seorang ahli forum Rockapak.org, Maizurah.....

Yunus, Sham The Hammer, Metallan dan Maizurah

Akhirnya selesai Fallen Heroes Gig pada hari kejadian. Aku pulang dengan menumpang kereta Metallan sampai ke Subang...thanks my friends ON THE GELEGOR!!!! (sampai sekarang tak tahu maksud dia...layan aje..heheh)


THE JOURNEY CONTINUE.................

No comments:

Post a Comment