Thursday, 4 July 2013

KISAH 4 JULAI - MAKAN MAKAN DI BAGAN LALANG!!!!!!


   Semalam ( 3 Julai ) Kelab Sukan Cabot mengadakan makan malam sempena perpisahan kami di Bagan Lalang. Kami bertolak pada pukul 5.30 petang dan sampai ke destinasi sejam kemudian. Sampainya aku dia sana, sempat jugak la aku mengambil gambar permandangan disana :








ajk kelab sukan....



    Masa aku mengambil gambar, kawan kawan aku dah order dah semua, senang... tahu dah sampai mencekik....hehehhe :

menunggu dengan sabar....



sessi mencekik ( cameraman maintain... hehehe )


tengah kekenyangan.....
     Sessi makan berakhir pada pukul 9 malam dan aku sampai kat rumah pada pukul 10 malam. Maaflah gambar makanan banyak aku tak ambik... bila bab makan kamera letak tepi.... nanti terliur macam tengok blog Deaf Angel  pulak nanti... apapun layannnn

THE JOURNEY CONTINUE......

8 comments:

  1. Brapa kali mkn jamuan perpisahan ni bro?bukan perpisahan ni..reunion mkn2..heheh..
    Btw,pic lawa2,aku suka tengok suasana matahari terbenam tu dia punya keindahan tu tak boleh nak di gambarkan dengan kata2..

    ReplyDelete
  2. berbuka puasa kat sini pun ok jugak...

    ReplyDelete
  3. jalan2 cari makan...

    memang kuat melantak geng2 Cabot nih! tapi bagus dapat brsama2 kan..

    btw, steady!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah.. bab makan memang steady...

      Delete
  4. Makan lagi....steady!!! Btw...nice pix bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. makan memang steady... terima kasih..

      Delete