Monday, 1 July 2013

KISAH 1 JULAI - DILEMA!!!!!!

hiasan....

     Dilema nih.... nak kerja kilang dah tak ada hati dah... serik kalau kena macam sekarang. Sepupu dan kawan dalam FB cadangkan kerja kat Taiping sebab kos sara hidup masih murah dibandingkan dengan Shah Alam dan Port Dickson. Ada jugak nak bantu kerja di KLIA. Apapun terima kasih kepada kawan kawan kerana membantu. Selepas 15 Julai ni bermulalah kembali cari kerja... Doakan aku dapat kerja selepas Hari Raya ni.... Insya Allah..

THE JOURNEY CONTINUE......

15 comments:

  1. Kami kawan2 doakan yg terbaik bro....InsyaAllah....

    ReplyDelete
  2. kami semua rakan blogger mendoakan semoga saudara Faizal Abd Fathi mendapat perkerja yang terbaik. Amin.

    rezeki ada di mana2 bro. mungkin bro boleh dapat yang lebih baik dari CABOT.

    dulu dah merasa keje kilang, nganggur, keje, nganggur, keje driver, nganggur, cuci pingan, nganggur, jadi operator pengeluaran, nganggur, keja, nganggur, keja, nganggur..

    aku ni pun nasib je bole dapat koje gomen (kalau nak citer bole nangis bro)...

    ReplyDelete
  3. Insyaallah bro..moga murah rezeki n dpt kerja baru.sabar ok.kita geng2 blog suma doakan yg terbaik buat kau

    ReplyDelete
  4. Janga risau tuan, rezeki Allah ada di mana2...tengok, banyak dah member2 dan sedara mara tlg carikan kerja...kitorang geng blogger pulak sentiasa doakan utk lu bro...miracle do happens if u never stop asking help from Allah the almighty.

    ReplyDelete
  5. All the best bro..Insyaallah ameenn...

    ReplyDelete
  6. tepeng pun best gak bro.
    insya-Allah murah rezeki bro. amin!

    ReplyDelete
  7. I wish you the best..
    Bro, aku tengok lembah kelang tengah expand giler2 projek2 mrt, lrt dan apa je la sistem rel.
    Ko try bro... pasal cabang diq besar giler dan luas giler. Cam2 ada.

    ReplyDelete