Wednesday 16 January 2013

KISAH 16 JANUARI - DEVIL!!!!!!

artwork steady!


       Band dari Norway ni member dalam Facebook rekemenkan aku untuk layan band Stoner Rock/Doom Metal . Aku dah dengar melalui Youtube  dan hasilnya dia dah berjaya meracun aku untuk sambar CD band ni dan aku dah order kat kawan . Lagu diorang ni ala band Pentagram skit, so boleh masuk dalam kepala aku sebab aku layan Tiamat, Paradise Lost dan My Dying Bride. Lagu diorang yang best bagi aku At The Blacksmith's, Kena tunggu order sampai nampaknya..... apapun layanzzz

Devil in Action!


THE JOURNEY CONTINUE......

9 comments:

  1. Wah! Dah makin layan stoner rock skrg ni haha...lepas ni confirm boleh layan sludge pulak....kena dgr band mcm Mastodon dgn Baroness jugak bro haha

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. alamak.... kalau rekemen kena dengar ni....

      Delete
  3. Replies
    1. itulah pasal..banyak band kena carik dan layan....

      Delete
  4. sape ke gamaknyer member yg rekemen tu ye he he :D

    ReplyDelete