Saturday 7 January 2012

ADA SESUATU KAT PD!!!!!!

decoy aje

        Pasal aku masih cuti sekarang ni...aku pergi la ambil gambar 2 tempat baru yang dah buka kat PD nih :
sila call ye kawan kawan...belanja aku...hahahha
      Domino's Pizza : baru buka awal tahun ni.... so lepas ni Pizza Hut sudah ada pencabar terbaru....hahahhaa

       McDonalds : buka sebelum Krismas tahun lepas dan pencabar terbaru KFC......hahahhahhaha

   So, lepas ni siapa yang rasa nak diet tu kira hold dulu diet korang dan pada yang bercuti ke PD dan payah nak cari makan, tempat ini sesuai untuk anda sekeluarga. Yelah asyik layan KFC dan Pizza Hut mau tak bosan? Bagi aku pulak....habislah gaji bulan ni...kerana mulut badan binasa.... apa taknya aku boleh cakap kat member kerja jangan harap restoran segera lain nak bukak kat PD....... ME AND MY BIG MOUTH!!!! Argghhhhh... nak MC la time gaji nih.......hehhehehehe

THE JOURNEY CONTINUE......

No comments:

Post a Comment