Saturday 7 January 2012

MAJLIS MAKAN MALAM!!!!

errrrr... 6 December 2012???
         Semalam ( 6 January ) berlangsung majlis makan malam anjuran Kelab Sukan dan Rekreasi tempat kerja aku. Aku datang dengan kawan sekerja dan mengambil peluang mengambil gambar disana ( saja test..mana tahu boleh jadi official pulak kan...hehhehe ) :

Ucapan dari Presiden
Ucapan dari Pengurus Sumber Manusia
      Selepas dirasmikan majlis tersebut, pertandingan karaoke pun bermula dengan member sekerja aku menyanyikan lagu Mas Mona :
oh Mas Mona.....
     Lepas tu pulak aku menyanyikan lagu rock kapak Tangan Hitam ( Handy Black ) :
errr..macam mana aku boleh ada atas pentas nih....???

     
err...nyanyi pun siap ada bodyguard!!
   Pertandingan karaoke diselitakan dengan acara makeup berpasangan dan pasangan yang kena make up dah tentu lelaki....hhahahha ( nasib baik aku lari...kalau tak....kena bahan...)
Muka serius....hahahhaha

jangan sangka... power tuuuuu

star Real Madrid??
      Majlis ini berakhir pada 11 malam, selepas itu aku merayau rayau sekitar PD dan balik ke rumah hampir 2 pagi.......esok cuti lagi....jangan jeles ye kengkawan...hehehhehe!

THE JOURNEY CONTINUE......

No comments:

Post a Comment