Sunday 22 January 2012

KISAH 22 JANUARI!!!!!!


       Semalam ( 21 Januari ) berlangsungnya Konsert BAND FEST 2012 @ 2nd  Anniversary Kelab Budak Budak B.A.N.D Malaya bertempat di Dataran Teluk Kemang. Aku pulak saja test nak amibik gambar live. belajar sendiri aje berpandukan dengan ISO  tanpa flash ( tak mampu lagi beli flash..hehehe ). Band yang sempat aku capture gambar adalah band THE OUTBREAK :



Lead guitar : simpel benar....lepas gig terus main laut kot?
Suasana di Khemah SPR Penganjur...
     Selepas THE OUTBREAK, IQA MENTOR pulak :

     
     Kumpulan ROCK N ROLL JOHN meyusul selepas itu :



errr....goreng 3 serangkai ke nih?
 Dan kumpulan yang aku tunggu tunggu, NUCLEAR STRIKES!!!!!!!!:
anda mau rock???


hehehe...saja amik...tak ada orang nak amik gambar dia...aku amikkan....
         Band Terakhir sekali FAULTY DRESS :

Drummer memerangkap lead gitaris ....hehhee
         Konsert ini berakhir pada pukul 11 malam, hari ni aku nak sambung amik gambar lagi, cam best lak layan dari aku membuta cuti Tahun Baru Cina ni... Ok lah...nak charge bateri ( bukan tidur ). Nanti aku upload lagi gambar. ADIOS!!!!!! 

THE JOURNEY CONTINUE......

No comments:

Post a Comment